sâmbătă, 26 februarie 2011

Paparazzi Bistro

Si iata un blog pe care mi l-am propus de mult sa il fac si tot timpul a ramas la stadiul de proiect. Fiind primul articol, va spun ca acest blog contine doar pareri personale, subiective despre restaurante, baruri, cluburi si discoteci pe unde am fost personal.



Acum trecand la subiectul Paparazzi Bistro, a fost la un moment dat o oferta pe FunDeal: 9 ron pentru o pizza (quatro stagione, alla perugia, prosciuto, regina) si o limonada in loc de 29 ron. Ieri ne-am hotarat sa mergem in Paparazi Bistro ca sa ne bucuram de cupoane, in ciuda faptului ca nu facusem programare telefonica precum scria pe FunDeal; de ajuns, am ajuns usor, e undeva pe Calea Aviatorilor. De fapt este fostul pub "La sosea" daca il stie cineva.



Intram, mergem la chelnerita si o intreb daca putem folosi cupoanele; domnisoara imi spune ca nu se poate fara programare. Ma uit in jur si nici o masa din cele 20-30 nu era ocupata, raman un pic masca. Se baga in vorba si barmanul cu noi si pana la urma ne vor servi. Yey! ce bucurie ca am gasit masa intr-un restaurant gol! In fine, comentez mai putin pentru ca pe cupon scria "cu programare telefonica", ceea ce eu nu am facut.

Interiorul este bine decorat, unitar nimic de zis.

In timp ce astept comanda, ma uit si prin meniu; pizza e pe la 20 - 27 ron. Imi zic ca ar trebui sa fie delicioasa. Dar surpriza, vine pizza, nici macar nu arata bine, incredientele aruncate pe pizza doar ca sa fie, blatul deloc reusit, masline cu sambure, 2 felii de sunca transparente de te poti uita la soare prin ele. In schimb limonada, a fost okay :). Acum nu stiu daca e din cauza cupoanelor, pe idea "astia oricum nu mai consuma altceva, de ce sa ne straduim" (miscare proasta pentru ca oricum nu mai calc pe acolo) sau pur si simplu asa e pizza (si probabil intreaga mancare), dar cert e ca nu as recomanda localul nimanui.

In cazul meu am fost multumit. Am dat 9 ron pe o pizza si o limonada, fix atat a si facut, deci nu pot zice ca a fost reducere :).

Nota restaurant: 1.8 din 5

P.S: Voi posta comentariul unui anume elfa64 care a intampinat aceleasi probleme:
"Am vott 1 din 5, pentru ca mai putin nu se putea...Slaba miscarea... Dar sa nu ne grabim. Intrarea discreta, interior foarte dragutz. Ce sa luam si noi...pizza...niciodata nu ma satur de ea. Verdict?!crima:( Un blat foarte bun, ca la Bologna, dar toppinguri puse de Hagi Tudose. Si calitativ, si cantitativ. "Sunca" de pe Quatro Stagioni avea ditai osul in ea(normal, era de cea mai proasta calitate), prosciuto de pe pizza prietenei nu avea nimic comun cu ruda italiana, ci mai degraba cu salamul comunist. Sa nu uit: maslinele, din cele de la oferta, 5 ron kilogramul, in numar de fix 6, era puse direct cu sambure. Proprietaii or fi in cardasie cu un cabinet stomatologic:)))IN fine...

La toaleta doamnelor mi s-a spus ca te alegeai si cu un dus...din tavan...Ei, or mai fi ceva resturi de zapada netopita, nu?!doar e iarna...

Intr-un cuvant, foarte slab.Poate nu am nimerit noi intr-o zi buna! Alta data sigur nu mai repetam experienta..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu