sâmbătă, 5 martie 2011

Agra Palace


Am cautat pe internet un restaurant indian bun. Inainte, mai fusesem la Barka Saffron si am fost placut impresionat la inceput, dar ultima data introdusesera mult mai mult bucatarie internationala, decat indiana, iar cea indiana nu mai era ca inainte. Tot citind despre restaurante am dat despre Agra Palace, un restaurant din zona Pipera, patronat de Arun Kumar, un bucatar indian care a lucrat si la Barka Saffron si la Taj (din zona 13 Septembrie). Am zis sa il incerc...

Si nu regret ca l-am incercat intrucat s-a transformat in unul dintre restaurantele mele preferate. Desi locatia e innacesibila fara masina, merita efortul de a merge pana in Pipera. Restaurantul este amenajat cu stil pana la ultimul detaliu; ospatarii sunt bine pregatiti si iti pot recomanda un anumit fel de mancare sau sa iti dea mai multe detalii despre orice. 

Iar mancarea... chiar are specific indian, de la denumire, pana la condimente, gust si modul de preparare (intr-adevar nu am fost in India ca sa pot compara, dar am fost cu cineva care a mancat in India, deci ma bazez pe parerea lui). Eu am incercat murgh madras, murgh curry, murgh vindaloo (variatiuni de pui cu sosuri de migdale, caju, smantana si multe alte secrete) si gosht shahi korma (bucati de miel in sos de caju); toate au fost excelente, mai putin murgh vindaloo care este extrem de iute si nu il recomand nimanui care nu stie ce inseamna "extrem de iute". Eu pana atunci credeam ca sunt destul de rezistent, dar am aflat ca nu e asa... printre lacrimi si guri de bere! O portie de pui sau miel e undeva la 28 ron si este generoasa.

In concluzie, poate cel mai apreciat restaurant indian din Bucuresti, merita sa mergi nu doar odata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu